Volgers

woensdag 3 april 2013

Goedemorgen bloggies,

Het is een hele poos geleden, maar eindelijk weer even een berichtje om te plaatsen.
Heb ook wel erg weinig inspiratie gehad de afgelopen maanden.De eerste 2 maanden van dit jaar zijn me zwaar gevallen.Nu ben ik al helemaal geen fan van de wintermaanden, maar het houd nu toch wel erg lang aan.heb altijd een beetje last van de winterblues de eerste maanden van het nieuwe jaar, en ook weinig energie om wat dan ook te ondernemen. ik draai een beetje op de automatische piloot zeg maar.
Maaar,het is mooi geweest halverwege Maart gebeurde er mij een tweetal fantastische dingen.
Als eerste kreeg ik dan toch eindelijk een vergunning van de Gemeente hier om een Boerderijfair te houden. Aangezien ik vorig jaar zomer wat problemen heb gehad, had ik niet verwacht dat ik deze vergunning zou krijgen. Maar zie, de aanhouder wint!!En wie A zegt moet ook B zeggen, dus druk, druk, druk met het organiseren van de Fair.

                                          

Hoe vinden jullie de Flyer??

Ook gebeurde er het volgende;
Naar aanleiding van een artikel uit de krant kwam ik in contact met twee zussen die een brocante boek gaan uitgeven. het gaat heten 'Liefde voor brocante"en het komt uit in November van dit jaar.
Laat ik nou met mijn interieur en verhaal over " MIJN" liefde voor brocante in dit boek komen.
Ook komen ze foto's nemen tijden de Fair. Het wordt het eerste brocante boek van Nederlandse maak, en ik vind het superspannend! Over twee weken komen ze hier thuis voor de reportage.Zelf hoef ik niet zo nodig met mn koppie in het boek, maar dat hoort erbij zeggen ze. Ik ben een drama wat betreft op de foto staan. :)

Dit is niet de cover van het boek hoor, maar vond het leuk om toch even een plaatje te maken.

Dus al met al wel heeeel erg leuk om dit allemaal te mogen beleven.
Het markten seizoen begint ook weer op gang te komen, dus kunnen we weer lekker gaan struinen en zoeken naar al die prachtige vondsten voor eigen interieur en verkoop. Ik hoop dat ik mooie items ga vinden voor de Fair.Heb mezelf nog wel een cadeautje gedaan in de bluesmaanden waar ik weer een mooi hoekje mee heb kunnen maken.


Zijn ze niet prachtig, mijn nieuwe/oude victoriaanse laarsjes. Een item om nooit meer weg te doen!
Zal proberen om weer wat vaker een blogje te plaatsen, en misschien ook nog wat volgers?
Ben niet zo goed in het promoten van mezelf. Whahaha.

Een fijne dag verder allemaal en tot gauw.

Dikke knuffel, Nicole                 





4 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole

    Leuk voor je dat je gevraagd ben voor dat woonboek
    Gelukkig gaan we naar de goede maanden van het jaar
    Ik ga zeker proberen om op je boederij fair te komen
    Ik vind de flyer erg mooi geworden

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een boek?! Wat ontzettend leuk! Welke zussen zijn dit en waar kan ik mee informatie vinden?

    Kwam jouw blog toevallig tegen en ik ga je volgen!


    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Nicole
    leuk dat je op mijn blog een bezoekje heb gebracht.
    beide beurzen waar ik sta is in de Kiekmuuren in Harderwijk.
    as zaterdag 26 okt is daar een hobbybeurs waar ik met mijn eigen gemaakte spullen sta en in december met de kerstmarkt.
    mail mij maar even want ik zag dat je in Ermelo woont en dat is inderdaad heel dicht bij mij.
    mijn mail link staat in de sitebar.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen